חיי לילה במרקש: מועדונים וברים ששווה לבקר

תוכן עניינים

מרקש היא העיר התוססת ביותר במרוקו בכל הקשור לחיי לילה. מעבר להיותה עיר תוססת במהלך היום, חיי לילה במרקש מהנים מאד ויש המון מה לעשות.

למרקש יש שני צדדים: העיר העתיקה במרקש הלא היא המדינה שתמיד עמוסה באנשים במהלך היום והאיזור החדש במרקש שהוא יותר מערבי ונדמה שאנחנו כבר לא במרוקו כאשר מטיילים שם.

מקומות הבילוי במרקש מדהימים! מסעדות מטורפות עם מופעים ורקדניות, ברים מגניבים שמשקיפים על כיכר ג'מע אל פנא ומועדונים שלא יביישו אף מועדון באירופה. אם אתם אוהבים פסטיבלים – אז במרקש יש הרבה פסטיבלים במהלך השנה. 

בקיצור, בכל הקשור לחיי לילה – מרקש היא המקום.

האם מותר לשתות אלכוהול במרוקו?

כן, אלכוהול נגיש בכל המועדונים במרוקו ואין מגבלה כלשהי. למרות זאת, שימו לב לא להתהלך שיכורים ברחוב ולא לשתות בחוץ כי אתם עלולים לקבל קנס ואפילו להיעצר. כמובן, אסור לשתות ולנהוג. שתו באחריות.

מה המחירי כניסה במועדונים במרקש?

מחירי הכניסה משתנים בין 100-200 דירהם מרוקאי שזה מקנה לכם משקה אחד או שניים. בחגיגות השנה החדשה או בחגים, המחירים עולים משמעותית. 

האם מותר לעשן במועדונים של מרקש?

כן, ברוב המועדונים מותר לעשן. יש מקומות שיש בהם איזורים ללא עישון אז שימו לב לזה.

איך המוזיקה במועדונים במרוקו?

כל מועדון יש את המוזיקה שלו אך בד"כ המוזיקה מעורבת במוזיקה מערבית ומוזיקה מרוקאית – ערבית. המון מועדונים מביאים דיג'יים אורחים מחו"ל ומרקש עצמה ידועה כיעד שהמון דיג'יים מוכרים תקלטו בה.

מבחינת מוזיקה יש הכל: פופ, היפ הופ, רוק, ערבית ומרוקאית. יש מקומות בהן תוכלו לראות הופעות חיות של להקות שמננגות קאברים לשירים מוכרים.

חיי לילה במדינה של מרקש

הסמטאות הצרות במדינה מסתירות מקומות מיוחדים ששווה לבקר בהם ולהנות מאוכל טוב עם נקודות תצפית לעבר כיכר ג'מע אל פנא. חיי לילה במרקש אומנם תוססים מאד אך במדינה זה טיפה אחרת.

כיכר ג'מע אל פנא משנה את פניה בשעות הערב והמון אומני רחוב ומוזיקאים מופיעים לקהל הרחב כך שזוהי נקודת התחלה טובה לערב שרק התחיל.

חשוב לדעת שבאיזור המדינה לא כל מקומות הבילוי מגישים אלכוהול. חיי הלילה במדינה נגמרים בסביבות השעה 22:30 – 23:00 לעומת חיי לילה במרקש עצמה שנגמרים בבוקר.

Le Salama

אחת המסעדות עם נקודת התצפית לכיכר ג'מע אל פנא הטובה ביותר. האוכל המוגש במסעדה מרוקאי והוא מדהים עם מחירים שנעים בין 150-350 דירהם מרוקאי. 

בגג המסעדה תוכלו לעשן נרגילה ולהיות בנקודת תצפית הטובה ביותר לעבר הכיכר.

Dar Anika

ריאד יפהפה בסמטאות המדינה שתוכלו להנות בו מאוכל טוב ואלכוהול באווירה רומנטית בקומת הגג. צוות המקום נחמד מאד והבעלים עובר מדי פעם לראות שהכל בסדר. חוויית שירות יוצאת מן הכלל.

Dar Anika

Café Arabe

אחת מהמסעדות הפופולריות ביותר שעובדת במדינה שמציעה אוכל מרוקאי ואיטלקי. במקום יש בר קוקטיילים המציע משקאות אלכוהוליים שתוכלו להנות מהן מהמרפסת היפהפייה של המקום. 

Cafe Arabe

מועדונים במרקש

מעבר לבתי הקפה והמסעדות, חיי לילה במרקש הם סוערים במיוחד. המועדונים במרקש הם כנראה הטובים ביותר בכל המדינה כך שכדאי שתכירו חלק מהם.

Theatro

Theatro לדעת רבים המועדון הטוב ביותר במרקש כיום. בעבר המקום היה אודיטוריום והעיצוב והארכיטקטורה של המקום משגעת. המקום מארח דיג'יים מוכרים מרחבי העולם, רקדניות ומופעים בכל מסיבה, המון אורות ועשן כך שכל מסיבה ב-Theatro היא חוויה!

חיי לילה במרקש

Secret Room Marrakesh

Secret Room הוא מועדון מצוין להתחיל בו את הלילה. במועדון יש מוזיקה מצוינת והמון אומנים שמופיעים על הבמה ששווה לראות. הקהל במועדון ידוע כקהל טוב ומגניב. 

בנוסף, בימי שלישי המועדון מאפשר כניסת נשים בחינם עד השעה 2:00 בלילה.

Secret Room Marrakesh

555

המועדון 555 ידוע כמקום עם מסיבות מצוינות ואווירה מגניבה. המועדון גדול מספיק ועם רחבת ריקודים רחבה לרקוד בה ללא צפיפות, מוזיקה אלקטרונית מטורפת עם המון דיג'יים אורחים שמגיעים לתקלט במועדון.

במקום יש הופעות חיות מדי פעם ואפשר לעלות לגג להתאוורר מכל הבלאגן שבפנים.
ללא ספק זהו מועדון שכדאי לבקר בו כשאתם מגיעים לביקור במרקש.

מועדון 555

Borj Al Arab

אחד ממועדוני הלילה המובילים והכיפיים במרקש ויעד חיי לילה פופולרי, בורג' אל ערב הוא מקום מפואר לבילוי בלילות השבוע. החלק הכי טוב במועדון הזה הוא מופעי הקברט המבריקים המצוינים. מומלץ להזמין מקום מראש כי המקום נוטה להיות צפוף.

W Club

מועדון יוקרתי עם עיצוב מיוחד ומופעי אור וסאונד מגניבים ורחבת ריקודים ענקית.
במקום מתקלטים דיג'יים מהשורה הראשונה, בר גדול עם המון סוגי אלכוהול ומסיבות מטורפות שרק תרצו לחזור למסיבה נוספת.

W Club נמצא בקניון מנרה והמסיבות בו הן מהמיוחדות ביותר במרקש!

Babouchka

Baboucha זהו מועדון יוקרתי הנמצא במרכז מרקש. המקום מארח דיג'יים ממרוקו ומרחבי העולם והמוזיקה במקום אלקטרונית והאווירה מחשמלת. במועדון יש בר קוקטיילים מעולה ויש המון מבלים שטוענים שזהו המועדון הטוב ביותר במרקש.

Babouchka

So Lounge

ה-So Lounge הוא חלק ממלון Sofitel והמקום מציע אוכל מעולה והופעות חיות מדי יום עם זמרים ולהקות. המקום עצמו יחסית יקר לארוחת ערב כך שאם לא בא לכם לבזבז יותר מדי, אתם יכולים להגיע מאוחר יותר למסיבה במקום.

So Lounge

ברים במרקש

Café du Livre

זהו מקום מושלם להתחיל או לסיים בו את הלילה. Cafe du Livre זו מסעדה, בר וספרייה – הכל ביחד. תוכלו להנות מאוכל ג'אנק פוד אמריקאי כמו כנפיי בופאלו והמבורגרים ובירות שהמחיר שלהם מתחיל מ-25 דירהם מרוקאי.

אם אתם אוהבים תחרות או סתם נהנים משאלות טריוויה, בימי שני המקום אורך חידון טריוויה והמון תיירים מגיעים להשתתף אז זה די נחמד. במהלך השבוע יש Happy Hour על המשקאות, ובימי שישי ושבת הופעות חיות.

לחובבי הכדורגל שביניכם – המקום משדר משחקי כדורגל אז דעו שיש לכם לאן לצאת ולראות משחק. 

Kabana

הבר המצוין הזה, Kabana, נפתח לפני מספר שנים והוא מקום מעולה לבקר בו במהלך היום ובערב. יש להם תפריט עשיר, הופעות חיות וגג עם נוף משגע להנות ממנו. מכיוון שהמקום די פופולרי, כדאי להזמין מקום מראש בייחוד בסופי שבוע.

Kabana

La Perle Skybar

לבר La Perle יש גג עם בר המשקיף למלון La Mamounia. במקום יש להקות שמנגנות מוזיקה לטינית עם רקדניות סלסה כך שאם אתם חובבי ריקודי סלסה – זה המקום בשבילכם.

חיי לילה במרקש הם באמת משהו מיוחד וכל מקום שמצוין כאן יכול לספק לכם ערב מעולה, בין אם זה מועדון או משהו יותר רגוע כמו אחד הברים שמצוינים כאן.

המידע כאן יתעדכן בהמשך מכיוון שהמון מקומות נפתחים מדי שנה ואנחנו רוצים להכניס לרשימה רק מקומות שבאמת ביקרנו והתרשמנו מהם. 

אתם מוזמנים לרשום לנו על מקומות שלא מצוינים כאן ונהניתם מהם ואנחנו בהחלט נבדוק אותם.

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);