מזג אוויר במרוקו – מתי הכי טוב לבקר?

תוכן עניינים

אם אתם מתכננים טיול למרוקו בקרוב, אין דבר כזה "זמן לא טוב" להגיע למרוקו! מרוקו התברכה במזג אוויר מושלם במהלך כל 12 החודשים של השנה, ויש המון מקומות לראות ולבקר בהם שכן מרוקו מדינה מגוונת מאד. לרוב התיירים, מזג אוויר במרוקו הוא פקטור רציני בהחלטה מתי כדאי לנסוע במרוקו.

כמו כל מדינה בחציו הצפוני של כדור הארץ, למרוקו יש עונות די מוסדרות כאשר החורף מתחיל מחודש דצמבר עד פברואר והקיץ חל מיוני עד אוגוסט.

כאן למטה תוכלו לראות קרוסלת תמונות שמתייחסת לכל חודש בשנה. תוכלו ללחוץ על החודש שאתם מעוניינים לבקר במרוקו ותועברו למידע מפורט ומלא על מזג האוויר במרוקו באותו חודש, טמפרטורות ממוצעות, אלו חגים חלים באותו חודש וגם המלצות איפה כדאי לבקר במרוקו באותו חודש. 

כל המידע כאן הוא בגדר המלצות בלבד ולצערנו אנו לא יכולים לשלוט במזג האוויר.

לחצו על אחת התמונות כאן למטה כדי ללמוד עוד.

מזג אוויר במרוקו לפי חודשים

קיץ במרוקו

דבר חשוב לדעת לפני שנוסעים למרוקו בקיץ היא העובדה שחם מאד, במיוחד במרקש, פס וערים אחרות בדרום מזרח המדינה מכיוון שהן קרובות למדבר סהרה. למרות החום האינטנסיבי, תיירים רבים בוחרים לבלות את חופשת הקיץ שלהם במרוקו. 

אם אתם מעוניינים לבקר במרוקו בקיץ אך רוצים לברוח מהחום, נסו את ערי החוף: אגאדיר, טנג'יר ואסווירה מכיוון שיש להן את היתרון של רוח ים מרעננת וטמפרטורת מים של 21 מעלות. אם אתם לא מתלהבים מהרעיון של לשבת על החוף, טרקים בהרי האטלס יכול להיות רעיון לא רע הודות לחום הנוח והנופים המרהיבים. בכללי, מזג אוויר בהרי האטלס תמיד נעים יותר.

כדאי לשים לב שכאשר אתם מזמינים מלון או ריאד בחודשי הקיץ – לוודא שיש להם מזגן פעיל. בדרך כלל,יש מזגן בכל מלון אבל תמיד כדאי לוודא כדי לא להתאכזב ולסבול מחום בחדר. אנחנו הישראלים אוהבים מזגן במיוחד בקיץ ואין ספק שזה בלתי אפשרי להיות בלי מזגן בחודשי הקיץ במרוקו.

מזג האוויר במרוקו

סתיו במרוקו

הזמן הכי טוב בשנה לבקר במדבר סהרה הוא בחודשי הסתיו. סתיו הוא הזמן המושלם לכל מי שרוצה לבקר במרוקו מבלי להזיע מהחום הלוהט של חודשי הקיץ או מחורף קריר. האביב יכול להיות גם אופציה מעולה לבקר במדבר סהרה, רק היו זהירים מסופות החול שלפעמים מתרחשות שם.

מזג האוויר ביום די נוח ואפשר לטייל עם חולצה קצרה אבל תמיד כדאי להיות עם ג'קט בתיק לאלו מכם שסובלים טיפה מקור. בשעות הערב קריר יותר אך לא בצורה קיצונית. בהרי האטלס קר יותר משמעותית ממרקש והסביבה אז קחו זאת בחשבון.

אם במקרה אתם מגיעים למרוקו בחודש אוקטובר, אז פסטיבל התמרים בעיר אפרוד הוא חובה! כל הקהילה של אפרוד מגיעה לחגוג את סופו של קצירת התמר בליווי ריקודים, מוזיקה אותנטית, תהלוכות ואוכל מקומי.

אוהלים שונים מוקמים בשביל חברות מסוימות שרוצות לקדם את המוצרים שלהם שמבוססים על תמרים ו"מלכת התמרים" מוכרזת בסוף הפסטיבל. זאת דרך מעולה לחוות חוויה מרוקאית אמיתית ואותנטית!

סתיו במרוקו

מעוניינים באטרקציות וטיולים במרוקו בכל עונות השנה?

הכירו את מרוקו לעומק מנקודת מבט של מקומי!
השאירו פרטים בטופס

חורף במרוקו

חורף במרוקו הוא יחסית נוח. הטמפרטורות במרקש יכולות לרדת עד למינוס מעלת צלזיוס וירידת שלג הם לא משהו שקורה בדרך כלל. בהרי האטלס בצפון מרוקו יש מדי פעם סופות שלגים במהלך החורף אז קחו זאת בחשבון במידה והחלטתם לטייל שם בתקופה זו. מצד שני, 50 קילומטר דרומית למרקש יש עיירת סקי בשם Oukaïmeden ששווה ביקור. לעשות סקי באפריקה נשמע מעניין לא?

חורף במרוקו

אביב במרוקו

למרות שכל עונה במרוקו היא נפלאה, יש שאומרים שהאביב במרוקו הוא הזמן הכי נוח ונעים בשנה לבקר ולהנות ממזג אוויר נוח ויבש. למשל, ביקור בסהרה בתקופת האביב הרבה יותר נוח מביקור בקיץ הודות לטמפרטורות הנוחות בהשוואה לקיץ.

אם החלטתם לבקר באיזורים ההרריים יותר של המדינה, אתם תקבלו נוף משגע של הרים ירוקים מלאים בעצי שקדים, תפוחים ואוכמניות. השלג שנמס מפסגות ההרים הסובבים יוצר נחלים טבעיים ומפלים.

מרוקו באביב

לא משנה באיזה זמן של השנה אתם מחליטים להגיע לבקר במרוקו, הטיול שלכם הולך להיות קסום כי כל עונה בשנה מציעה משהו מיוחד ואחר. מרוקו היא מדינה ענקית ויש לה המון להציע עבור כל אחד!

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);