מזג האוויר במרוקו ביולי 2024

תוכן עניינים

הקיץ בשיאו במרוקו והימים נהיים חמים יותר. מזג האוויר במרוקו ביולי חם מאד אך זה עדיין לא אוגוסט. יחד עם זאת, יש המון מה לעשות בתקופה זו ולהנות מחופשת קיץ כיפית בשמש הקופחת של מרוקו.

זו תקופת השיא מבחינת התיירים במרוקו, וערי חוף עלולות להיות עמוסות יותר בגלל מזג האוויר הנעים יותר בעקבות הקירבה שלהן לאוקיינוס שמביא עמו משב רוח מרענן וכה הכרחי בתקופה זו של השנה.

תקופת מזג האוויר במרוקו ביולי היא כמעט הכי חמה בשנה אך חודש זה הוא החודש היבש ביותר, לכן קחו איתכם המון מים כשאתם מתחילים את היום ויוצאים לדרך. הקפידו לקנות תמיד בקבוקים מינרליים, פחות מומלץ למלא מהברז.

מזג האוויר במרוקו ביולי

חודש יולי במרוקו חם מאד ומושלם למי שאוהב שמש טובה ומחממת. באיזור הרי האטלס תהנו מ-11 שעות של שמש וטמפרטורה ממוצעת של 28 מעלות לעומת מרקש שהטמפטורות יכולות לעבור את ה-38 מעלות.

לאורך החוף הצפוני, בטנג'יר, הטמפטורות נעימות יותר ונעות בקירוב 23-25 מעלות. תוכלו להנות מטמפרטורות נעימות יותר לאורך החופים. למשל בעיר הנמל אסווירה, תוכלו להנות ממזג אוויר מצוין וטמפטורות שמגיעות עד ל- 25 מעלות בערך לאורך היום.

בשעות הערב הטמפרטורות יורדות משמעותית והרבה יותר נעים להסתובב. קחו בחשבון שאם תטיילו בערים ללא קירבה לאוקיינוס – הרבה יותר חם בהן אז תערכו בהתאם מבחינת ביגוד ומים שימשו אתכם לאורך היום.

מזג האוויר במרוקו ביולי

מה ללבוש במרוקו ביולי

אחד הקשיים המשמעותיים ביותר בכל הקשור לטיול במרוקו בתקופת הקיץ זה נושא מזג האוויר והחום של מרוקו. נורא קשה לטייל המון שעות בחוץ בשמש הקופחת והאתגר המרכזי זה למצוא מקום מוצל ולקרר את עצמנו לפחות עד לשעות הערב.

הלבוש צריך להיות קליל ונעים אך יחד עם זאת, להימנע מלבוש חושפני מדי בייחוד בערים המרכזיות כדי לא לקבל יותר מדי מבטים לא רצויים ולא נעימים.

לנשים, חולצה קצרה או גופייה אם ממש בא לכן וחצאית קצרה או מכנס קצר יעשו את העבודה. כמובן, נעליים נוחות או סנדלים – תלוי בפעילות המתוכננת לאותו יום.

לגברים… טוב, אין יותר מדי מה לחדש לכם. מכנס קצר, חולצה קצרה, נעליים נוחות ואתם מסודרים. בדיוק כמו שאתם מטיילים בארץ.

מומלץ כמובן כמו תמיד בחודשי הקיץ להביא משקפי שמש, כובע וקרם הגנה. 

פסטיבלים במרוקו ביולי

פסטיבל Origins (8 ליולי)

פסטיבל הטכנו Origins הולך להיות הפסטיבל המדובר של השנה! 

הפסטיבל יהיה ב-Banyan Tree Tamouda Bay ליום אחד ויארח אומני טכנו מהשורה הראשונה כמו: Ae:ther, duo Woo York, Øostil ועוד אומנים מקומיים.

לעוד פרטים לחצו כאן

פסטיבל Origins

חגיגות הכס (30 ליולי)

זהו חג מרוקאי לאומי שחל כל שנה ב-30 ליולי והוא בעצם מסמל את עליית מוחמד השישי לשלטון. יש המון חגיגות ברחבי המדינה ביום זה עם זיקוקים ודוכני אוכל. בנוסף, משרדים ממשלתיים לא עובדים.

מה לעשות במרוקו ביולי

הדרך הכי טובה להנות בתקופת הקיץ החמה במרוקו היא לבקר באתרים ואטרקציות ועדיין להתחמק מהחום הלוהט. ערים שקרובות יותר גאוגרפית לאוקיינוס פופולריות יותר בקרב תיירים בגלל מזג האוויר הנעים והרוח שמצננת אתכם בזמן הטיול.

מזג האוויר במרוקו ביולי אומנם חם מאד אבל תוכלו לבקר במקומות סגורים כמו מוזיאונים, מסעדות מצוינות, גלריות ועוד מקומות מוצלים שתוכלו להנות מהם ולברוח מהשמש הקופחת בו זמנית.

חודש יולי במרוקו הוא זמן מעולה לביקור באחד מהפסטיבלים שציינו למעלה. ברגע שהשמש שוקעת, יותר ויותר אנשים יוצאים לבלות ומועדוני לילה, ברים ומסעדות יהיו מלאים יותר גם במקומיים וכמובן בהמון תיירים שירצו לחוות את סצינת חיי הלילה של מרוקו.

מקומות מומלצים לבקר במרוקו ביולי

אגדיר

עיר החוף אגדיר, הלא היא בירת הדרום של מרוקו. העיר עצמה סבלה מרעידת אדמה קשה בשנת 1960 לכן כיום אגדיר היא עיר יחסית די חדשה ומודרנית עם המון מה להציע! עם רצועת חוף מרשימה, מסעדות טובות וחיי לילה משובחים – חודש יולי במרוקו הוא זמן מזוין לבקר באגדיר.

תוכלו לבקר בקסבה העתיקה שלא ניזוקה מרעידת האדמה ולהנות מנוף מדהים על העיר. כמו כן, חובה לבקר במדינה של העיר שנבנתה מחדש בשנת 1992 ולבקר בשוק המטורף של אגדיר. המון מטיילים מכתירים את השוק של אגדיר כטוב ביותר בכל מרוקו.

אם אתם אוהבי ספורט ימי – בחופי אגדיר תוכלו לשכור גלשן או לקחת שיעורי גלישה באחד מבתי הספר לגלישה באיזור. מזג האוויר במרוקו ביולי חם – אז למה לא להנות קצת מהחופים שיש למרוקו להציע?

אגדיר ביולי

אסילה

אסילה היא יעד מושלם למטיילים שרוצים למצוא מעט שלווה ושקט מהערים הגועשות של מרוקו. העיירה הציורית והמהממת הזו ממוקמת צמוד לאוקיינוס האטלנטי והיא יעד יפהפה שכדאי מאד להכיר ולהכניס במסלול הטיול.

תוכלו לקחת מונית לחוף הים Paradise שהוא חוף שקט ולהנות מהרוגע והשלווה.

העיירה עצמה קטנה מאד ותוכלו לראות את כולה ביום אחד. במידה ואתם בעיירה, כדאי לבקר בסוללות שנבנו במאה ה-15 על-ידי השלטון הפורטוגזי ששלט באיזור ובבניין אל חמרה (El Hamra).

לראצ'ה

טיפה דרומה מאסילה, נמצאת עיירה שקטה ורגועה נוספת בשם לראצ'ה היושבת גם כן בצמוד לאוקיינוס האטלנטי ונהנית ממזג אוויר מצוין עם בריזות נעימות ישר מהאוקיינוס. לראצ'ה נשלטה על-ידי השלטון הספרדי פעמיים בין השנים 1610-1689 וב-1912-1956.

כמו בכל עיר במרוקו, כדאי לבקר במדינה של לראצ'ה. המדינה בעיירה יחסית מאוכלסת בתושבים אבל שווה לבקר בה ולהנות מאוכל טוב ודגים טריים. במדינה נמצאת גלריית אומנות בשם Galerie Lafnar שמציגה פריטי אומנות של אומנים מקומיים ובינלאומיים. 

שפשוואן

אחת הערים הפופולריות ביותר במרוקו, שפשוואן, היא גם כנראה הפוטוגנית ביותר. עם מדינה מיוחדת שקירותיה צבועים כחול בהיר, שפשוואן היא היעד המושלם לצילומים מיוחדים שלא יהיה לאף אחד ספק איפה ביקרתם.

במרכז העיר תוכלו לבקר בגנים האנדלוסים ולראות פרטי אומנות ועל הדרך להצטנן קצת מהחום.
אם תרצו לראות את העיר מגבוה, תוכלו לעלות בשביל שיוצא מתוך המדינה ולהגיע לנקודה הגבוהה ביותר בשפשוואן ומשם תוכלו להשקיף על כל העיר. הליכה קצת קשה למעלה, אבל שווה את זה.

שפשוואן ביולי

אל תפחדו להגיע למרוקו בימי הקיץ החמים. מזג האוויר במרוקו ביולי חם, זה נכון אבל אפשר לעשות כל-כך הרבה דברים בחודשי הקיץ ובייחוד אטרקציות עם מים במהלך היום. 

חודש יולי הוא גם חודש מלא בפסטיבלי מוזיקה בינלאומיים שמגיעים למרוקו ואנחנו נעדכן דף זה עם כל הפסטיבלים והאירועים שקורים בחודש זה.

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);