23 מהחופים הכי יפים במרוקו שכדאי לכם לבקר

תוכן עניינים

החופים הכי יפים במרוקו

למרוקו יש כמה מהחופים היפים ביותר בעולם! עם רצועת חוף באורך של 2,945 קילומטר סביב האוקיינוס האטלנטי והים התיכון, פשוט חובה לטייל בחלק מהחופים הכי יפים במרוקו.
כמעט בכל מקום שתטיילו בו תוכלו למצוא ים במרוקו כך שזו לא משימה קשה במיוחד.

ריכזנו עבורכם את 20 החופים ששווים ביקור כשאתם מטיילים במרוקו.

El Jebha (מחוז שפשואן)

El Jebha ממוקמת בעיר נמל קטנה באיזור החוף הצפוני של מרוקו והיא ידועה בחופיה השקטים והנקיים. יש מגוון רחב של חופים באיזור רכס ההרים  לעומת החלק המערבי שהחופים נמצאים שם בקרבת המפרץ.

החופים הכי יפים במרוקו

הוראות הגעה

Belyounech

ממוקמת בלב נמל טבעי, Belyounech היא עיירת חוף קטנה לאורף החוף של מרוקו. עם מים כחולים וצלולים ואבני חול, אם אתם נוסעים בדרכים במרוקו, החוף הזה הוא פשוט חובה!

פשוט שכרו רכב והצפינו לאורך קו החוף של מרוקו. בדרך תוכלו להנות מנופים מרשימים ששווה לעצור ולהתרשם מהם.

Belyounech

הוראות הגעה

Bades Beach

חוף באדס אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בעיירת Al Hoceima. החוף הוא פשוט גן עדן לכל מי שאוהב הרפתקאות, קמפינג וטיולים. 

Playa Tcharrana​

הוראות הגעה

Playa Tcharrana

Playa Tcharranna ידועה בעבור מי הקריסטל הכחולים שלה. המקומיים סופר נחמדים ומסבירי פנים ואם ייצא לכם לראות דייג שחוזר הביתה עם השלל, תציעו לו לקנות איזה דג ממנו ולהכין אותו יחד. חוויה!

הוראות הגעה

מעוניינים באטרקציות וטיולים במרוקו?

הכירו את מרוקו לעומק מנקודת מבט של מקומי!
השאירו פרטים בטופס

Plage Dalia (טנג'יר)

Plage Dalid הוא אחד מהחופים היפים ביותר בצפון מרוקו באיזור טנג'יר עם מים כחולים ונקיים וחול בצבע זהב. בדרך-כלל, החוף הזה די עמוס, אך אם תגיעו לשם יחסית מוקדם מובטחת לכם הנאה מושלמת עם אחד המקומות היותר מושלמים להירגע בהם במרוקו.

Plage Dalia

הוראות הגעה

Tamernout Plage (טטואן)

טטואן היא עיר חוף מלאה בסופרמרקטים שעמוסים באוכל טרי, מאפיות, שוק מרכזי, והמון המון מסעדות משובחות. עיר מושלמת למשפחות שמטיילים בה או לטיול לבד. 

Tamernout Plage

הוראות הגעה

The White Dune (דח'לה)

Dakhla (דח'לה) הוא אחד מהחופים הכי יפים במרוקו ובין היפים ביותר בעולם! הוא ממוקם בדיוק בנקודה שהחול של מדבר סהרה פוגש את האוקיינוס. החוף הזה מוכר בעולם כחוף לגולשי קייט.

דח'לה

הוראות הגעה

Playa Quemado

ידועה בעיקר בעקבות השפעת ספרד על האיזור, Playa Quemado היא יעד פופולרי לקהל המרוקאי. מי המקום הצלולים והחול הנקי בצבע צהוב הופכים את החוף לאחד החופים הנקיים יותר והרגועים יותר שאפשר לבקר בהם.

Playa Quemado​

הוראות הגעה

Cala Iris

חוף Cala Iris פוגש את הים התיכון ואיים קטנים המקיפים אותו. המקום בטוח מאד לשחייה ולאלו מכם שנהנים מדייג, זהו מקום מושלם. מבקרים רבים שוכרים סירות קטנות כדי לשוט ולבקר באיים הסמוכים.

Cala Iris​

הוראות הגעה

Imsouane

Imsouane היא עיירת גלישה קטנה שנמצאת 100 קילומטר צפונית מאגאדיר. החוף בעיירה הוא בגדר חובה לכל מי שרוצה להרגיש את החוויה המרוקאית עם הרים מדרוניים שמובילים לחוף. Imsouane ידועה בעיקר עבור התנאים האופטימליים לגלישה ותעשיית הדיג שבה.

Imsouane​

הוראות הגעה

Taghazout (אגאדיר)

Taghazout הוא כפר דייג קטן שנמצא צפונית לאגאדיר. מבקרים רבים בכפר הם תרמילאים וגולשים שמבקרים בו למספר ימים. אם אתם מחפשים חופשה מרוקאית רגועה, זה המקום בשבילכם. 

Taghazout

הוראות הגעה

Oualidia (אל ג'דידה)

Oualidia משקיפה על לגונה כחולה וזהו נוף ציורי של צפון אפריקה. החוף עמוס בחיות בר והוא חוף די רגוע ושליו.

אל ג'דידה

הוראות הגעה

חופי טטואן

רצועת החוף של טטואן מציגה את היופי האמיתי של מרוקו. עיירות קטנות עם חול זהוב, מים נקיים וצלולים וההרים המקיפים אותם הם יעדים מעולים למטיילים.

חופי טטואן

הוראות הגעה

Agadir Beach

חוף אגאדיר הוא אחד מהחופים היותר מוכרים במרוקו. אגאדיר היא עיר חוף יפהפייה עם מרינה משגעת. חוף מושלם להליכות ארוכות. לפי דעתנו, זהו אחד מהחופים הכי יפים במרוקו.

Agadir Beach​

הוראות הגעה

Legzira

חוף Legzira משתרע של 8 קילומטר של רצועת חוף סלעית. למרות זאת, מה שמייחד אותו לעומת חופים אחרים זוהי הקשת הסלעית שגדלה לה באופן טבעי בחלוף השנים. בזמן שפל, יש אפשרות לטייל על הקשת. 

Legzira ​

הוראות הגעה

Essaouira Beach

החוף של העיר אסווירה ידוע כמקום מעולה לגלישה, גלישת קייט וגלישת רוח. המדינה מהמאה ה-18 נשמרה בצורה נפלאה ועמוסה בחנויות מרוקאיות.

Essaouira Beach

הוראות הגעה

Plage Blanche

בין אגאדיר לטאן טאן (Tan Tan) שוכב לו חוף מופלא שבקושי נגעו בו עם חול לבן. החוף מציע אטרקציות כגון גלישה, נסיעה על ג'יפ 4X4 ועוד. החוף ממוקמם באיזור פארק אקולוגי והוא בית לאוקיינוס, מדבר והרים. ללא ספק אחד מהחופים הכי יפים במרוקו!

Plage Blanche​

הוראות הגעה

Saidia

חוף Saidia מכונה "הפנינה הכחולה" בגלל הצבע הטורקיז העמוק של המים. המקום הוא יעד פופולרי למטיילים שרוצים להירגע באחד מהרזורטים היפים שבאיזור.

Saidia ​

הוראות הגעה

Tangier Beach

חופי טנג'יר נמצאים במיקום מושלם, הים התיכון נמצא באיזור המזרחי והאוקיינוס האטלנטי בצד המערבי. החופים מוקפים בביסטרו מגניבים ובתי קפה עתיקים. למרות שיש נופשים רבים בחופים, יש מספיק מקום לכולם.

חוף טנג'יר

הוראות הגעה

חוף הדרקון

חוף הדרקון נמצא בדרום מרוקו בחצי האי דח'לה (Dakhla). החוף הזה הוא גן עדן לאורך האוקיינוס האטלנטי. אם תבואו בזמן המתאים, אולי תזכו לראות אליפות העולם בקייט. שווה לבדוק.

חוף הדרקון

הוראות הגעה

25 ק"מ - Dakhla Beach

בדיוק 25 ק"מ לפני שאתם מגיעים ל-Daklha ישנו חוף יפהפה עם חול זהוב ומים כחולים קריסטל. החוף מפורסם בגלל הספורט הימי שנעשה בו והוא נמצא 25 ק"מ צפונית ל-Dakhla הפנינה של הדרום.

Dakhla Beach

הוראות הגעה

Sablettes Beach (מוחמדיה)

מוחמדיה היא עיר קטנה שממוקמת ברצועת החוף של האוקיינוס האטלנטי, בערך 25 ק"מ מקזבלנקה ו-60 ק"מ מרבאט. Sablettes beach הוא המפורסם והיפה ביותר במוחמדיה. החוף מוכר בגלל החול היפה והגלים הארוכים מה שהופך את החוף למושלם לגולשים. 

Sablettes Beach

הוראות הגעה

Moulay Bousselham Beach

ממוקם 100 ק"מ מקניטרה (Kenitra), החוף Moulay Bousselham היא לגונה מרשימה. הלגונה ידועה בעבור המים היפים וזהו אחד מהמקומות החשובים ביותר במרוקו של קינון ציפורים. 

Moulay Bousselham Beach​

הוראות הגעה

כאשר מבקרים במרוקו, לקחת יום אחד ולטייל באחד החופים שלה הוא חובה. בין אם אתם מטיילים באיזור הים התיכון או האוקיינוס האטלנטי, להרגיש את החול של מרוקו בין אצבעות הרגליים בדיוק ברגע שאתם קופצים למים הכחולים מאחד החופים שמצויינים למעלה זהו רגע שלא יישכח.

החופים הכי יפים מרוכזים כאן, אך אם מצאתם חוף שלא ציינו בפוסט זה  – נשמח לשמוע מכם 🙂

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);