מזג אוויר במרוקו בדצמבר 2024

תוכן עניינים

שיא החורף מגיע למרוקו ועדיין מזג אוויר במרוקו בדצמבר נחשב הרבה יותר נעים ורגוע בהשוואה למקומות אחרים בעולם, כך שאם חורף גשום ומושלג לא עושה לכם את זה – מרוקו היא יעד מושלם לחופשת חורף מהממת וכיפית.

אומנם חודש דצמבר נחשב כשיא החורף אך לא כך הדבר במרוקו. תצפו לטמפרטורות נעימות ואפילו לשמש בשעות היום. אולי זה לא הזמן המתאים להשתזף בחוף הים וללכת עם כפכפים אך עדיין הטמפרטורות נעימות ונעות בין 15-18 מעלות בשעות היום ויורדות ל-7-10 מעלות בלילה.

מזג אוויר במרוקו בדצמבר

חודש דצמבר במרוקו הוא זמן מצוין לביקור. יכול להיות שזה לא היעד הראשון שקופץ לכם לראש לבקר בו בתקופה זו אבל מרוקו בדצמבר מהממת. מזג אוויר במרוקו בדצמבר עדין נעים וחמים כך שתוכלו להנות מאטרקציות ופעילויות בחוץ.

כמו כן, יש פחות תיירים שמבקרים במדינה אז לא תסבלו מתורים ארוכים במקומות שתבקרו בהן ומחירי המלונות זולים יותר משמעותית לעומת חודשי הקיץ המתויירים.

הטמפרטורות במרקש בשעות היום נעות באיזור ה-20 מעלות בשעות היום ומתחיל להתקרר כאשר השמש מתחילה לשקוע. יש סיכוי לגשם אז כדאי להיערך בהתאם.

אם אתם מתכננים לבקר בהרי האטלס אז מומלץ מאד להביא בגדי חורף מתאימים מכיוון שהטמפרטורה בהרים נמוכה יותר משמעותית ויש סיכויים גבוהים לגשם ולפעמים גם שלג, תלוי איפה.

בסה"כ מזג האוויר במרוקו בדצמבר נעים מאד ויותר מזכיר סתיו מאשר חורף.

מזג אוויר במרוקו בדצמבר

מה ללבוש במרוקו בדצמבר

פשוט מאד: שכבות. תביאו איתכם בגדים חמים ונוחים שתוכלו להוריד בקלות, לשים בתיק ולהמשיך לטייל בלי בעיה. יהיו לכם ימים רבים של שמש, אז כדאי שתהיה לכם חולצה קצרה מתחת שתוכלו להסתובב איתה ולהרגיש בנוח.

אין צורך להשתגע ולהביא את כל המעילים שיש לכם בארון, מעיל אחד טוב זה מספיק וגם איתו אולי לא תשתמשו יותר מדי. קחו איתכם ג'קט נוח למקרה הצורך. ג'ינסים, פוטרים, מעיל אחד טוב, כובע, נעלי הליכה נוחות זה מספיק.

אם אתם יודעים את מסלול הטיול שלכם ואתם מתכננים להגיע לאיזור הצפון וההרים – הערכו בהתאם. מעיל גשם יכול להיות פיתרון מעולה למזג האוויר בתקופה זו כי עלול לרדת גשם.

לשעות הלילה הביאו בגדים חמים כמו: פיג'מה מחממת, גרביים עבות, גטקעס (למי שממש רגיש לקור), כובע צמר וכפפות. עדיף תמיד להיות מוכן במידה ויהיה ממש קר.

פסטיבלים במרוקו בדצמבר

פסטיבל הסרטים הבינלאומי במרקש

פסטיבל הסרטים הבינלאומי של מרקש נוצר בשנת 2001 על-ידי מלך מרוקו על-מנת לפתח ולשווק את תעשיית הסרטים של מרוקו. מדי שנה בחודש דצמבר, פסטיבל הסרטים הבינלאומי במרקש מושך אליו אומנים מקומיים ומחוץ למדינה ומעניק פרסים במגוון קטגוריות שונות.

הקרנת הסרטים נערכת בכיכר ג'מע אל פנאא משעה 11 בבוקר למשך שבוע שלם.

רק בשביל הפסטיבל הזה שווה לבקר במרוקו!

פסטיבל הסרטים הבינלאומי במרקש

ערב השנה החדשה

בערים כמו קזבלנקה, מרקש וטנג'יר תוכלו למצוא המון מקומות לצאת אליהם ולחגוג את השנה החדשה. כדאי שתעשו סקר שוק כי ביום זה חלק ממקומות הבילוי יקרים יותר אז שווה לבדוק איפה בא לכם לחגוג.

תמיד טוב לשאול מקומיים שתיתקלו בהם במהלך הטיול על מה הם ממליצים לעשות ולאן לצאת בערב השנה החדשה – אולי תגלו מקום מעניין וכיפי לחגוג בו.

מה לעשות במרוקו בדצמבר

אומנם הוא נחשב לאחד החודשים הקרים ביותר בשנה, אבל חודש דצמבר במרוקו הוא עדיין תקופה נהדרת לבקר במדינה. מזג אוויר במרוקו בדצמבר נעים עם ימי שמש בשעות היום כך שאפשר לטייל בנוחות.

תוכלו לנצל את ימי השמש לטיול על חוף הים, סיור מודרך בעיר ובשווקים, בילוי יום במדבר הסהרה, ביקור במוזיאונים ובאתרים היסטוריים.

במידה ומתוכנן גשם לאותו יום – תמיד אפשר לבקר במקומות סגורים כמו מסעדות, מוזיאונים, גלריות, סדנאות בישול ואומנות.

מרוקו מדינה מאד מגוונת והערים שונים מאד מהכפרים שלה שכך יש המון מה לחקור ולגלות.
כן, גם בחודש דצמבר.

טיול טרקטורונים במרוקו

מקומות מומלצים לבקר במרוקו בדצמבר

סאפי

במרחק של שעתיים וחצי מקזבלנקה, שוכנת לה העיר הציורית והמקסימה סאפי. כשתגיעו לעיר תוכלו לראות את ההשפעה הפורטוגזית בעיר, זכר לימים שפורטוגל שלטה בה. העיר ידועה בחופים מהממים ואנשים חמים ונחמדים מאד.

תוכלו לבקר במוזיאון הקרמיקה בעיר וללמוד על עבודות הקדרות שנעשות בעיר. המוזיאון נבנה במאה ה-16 על-ידי הפורטוגלים וגם אם תחליטו לא לבקר בפנים שווה להגיע אליו ולהתרשם ממנו. בתוך המוזיאון יש חדר שמכיל אוסף של עבודות מהמם ששווה מאד להיכנס אליו.

מקום נוסף לבקר בעיר סאפי הוא Ksar el-Bahr(הטירה של הים). זהו מבצר שגם כן נבנה במאה ה-16 על-ידי הפורטוגלים וזהו מקום יפהפה שתוכלו להנות מנוף פנורמי ולהשקיף על האוקיינוס והמדינה.

רבאט

עיר הבירה של מרוקו, רבאט, היא בהחלט מקום נוסף ששווה לבקר בו במהלך חודש דצמבר. העיר מהממת עם וייב אירופאי ומכילה המון מסעדות וחנויות שתוכלו פשוט להיכנס אליהן ולהעביר את היום ברוגע ובנחת ואולי גם לברוח מהגשם במידה ויהיה.

אם תגיעו לבקר בעיר, מומלץ בחום לשוטט במדינה של רבאט. המדינה לא גדולה במיוחד ותוכלו לסיים אותה בתוך כמה שעות. המדינה נבנתה במאה ה-17 ואפשר לחוש את ההיסטוריה העמוקה כאשר מטיילים בין חומות המדינה.

רבאט בדצמבר

טרודנט

טרודנט היא עיר קטנה ומקסימה שממוקמת כשעה נסיעה מהעיר אגאדיר. טרודאנט נמצאת דרומית למרקש ונחשבת כסבתא של מרקש מכיוון שהיא די דומה לה.

לעיר יש המון מה להציע למטיילים ובייחוד למי שאוהב פרטי אומנות ועבודות יד, תכשיטים ושטיחים שנארגים ביד. תוכלו לראות המון אומנות רחוב וגרפיטי על גבי הקירות שאומנים מקומיים מציירים ומקשטים את קירות העיר.

העיר מומלצת למי שמחפש להיות במקום שלא נחשב ליעד פופולרי במיוחד כאשר מגיעים למרוקו אבל כאן תוכלו לחוות אווירה מרוקאית אמיתית ואותנטית.

מזג אוויר במרוקו בדצמבר לא כזה מפחיד בסופו של דבר. בסך הכל, נוח מאד לטייל במדינה בתקופה זו ויש סיכוי טוב שבחלק גדול מהטיול שלכם תהיה שמש חמה שתאפשר לכם לטייל בכיף.

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);