מזג האוויר במרוקו בספטמבר 2024

תוכן עניינים

חודש ספטמבר זהו חודש עמוס חגים ויש הרבה יותר ימי חופש שאפשר לנצל בחופשה מפנקת במרוקו. מזג האוויר במרוקו בספטמבר עדיין חם אך פחות לוהט מחודשי הקיץ של יולי-אוגוסט, כך שאפשר להנות ממזג אוויר חם וקיצי אך עדיין נעים בשעות הערב.

במרקש הטמפרטורות מגיעות לאיזור ה-30 מעלות ואפשר להסתובב בנוחיות בעיר, לעומת מדבר הסהרה שעדיין לא מומלץ להגיע בחודש זה בגלל הטמפרטורות הגבוהות. אם חם לכם מדי בערים, תמיד אפשר לבקר בערי חוף כמו אגדיר, עיר שטופת שמש עם טמפרטורות ממוצעות של כ-24 מעלות צלזיוס.

באיזור הצפון, בעיר טנג'יר הטמפרטורות גבוהות יותר ומגיעות לאיזור ה-28 מעלות ובקזבלנקה כמו תמיד נעים יותר עם טמפרטורות שנעות באיזור ה-25 ל-28 מעלות.

מזג האוויר במרוקו בספטמבר

הקיץ מתחיל להתרחק לו לאיטו והסתיו אומנם מתקרב אך עדיין מזג האוויר במרוקו ספטמבר חם מאד. באיזורי החוף הטמפטורות מגיעות במהלך היום לאיזור ה-25 מעלות ול-17 מעלות בקירוב בשעות הלילה.

הטמפרטורות בהרי האטלס מתחילות לרדת מה שמאפשר מזג אוויר נעים יותר להתהלך בחוץ בכיף או לצאת לאיזה טרק כיפי באחד ממיני המסלולים שיש בהרים. 

לעיתים נדירות מאד, ייתכן גשם קל אז אם אתם סובלים מהחום – אולי כדאי לקוות שהגשם יגיע ויצנן אתכם קצת. בכל אופן, גשם בספטמבר במרוקו זה די נדיר.

מזג האוויר במרוקו בספטמבר

מה ללבוש במרוקו בספטמבר

עדיין חם במרוקו בספטמבר כך שאתם צריכים להתמקד על בגדים קצרים ונוחים. יחד עם זאת, מזג האוויר במרוקו בספטמבר מתחיל להתקרר מעט בשעות הערב, תלוי איפה אתם נמצאים במדינה.

אם תהיו באיזורי המדבר והרי האטלס – כדאי לקחת בגדים קלים ונוחים שיאפשרו לכם להנות מהיום והליכה נעימה. לשעות הערב קחו איתכם ג'קט קל או פוטר שיגן עליכם מהרוחות הקרירות שייתכן ויהיו.

אם בדרך כלל קר לכם, קחו איתכם מספר חולצות ארוכות שיהיו איתכם במהלך הטיול כי אין לדעת בשעות הערב, בייחוד באיזורים הגבוהים של הרי האטלס.

פסטיבלים במרוקו בספטמבר

פסטיבל הכלולות באימילשיל

בכפר אימילשיל שממוקם בהרי האטלס נערך פסטיבל ברברי בו המון זוגות מתארסים בטקס המוני. הפסטיבל אורך כשלושה ימים והמוני מבקרים מגיעים לחזות במאורע בו נשים צעירות רוקדות לצלילי מוזיקה בזמן שהן מחפשות אחר החתן שלהן.

פסטיבל הכלולות באימילשיל

פסטיבל L'Boulevard

פסטיבל מוזיקה שחל כל שנה בקזבלנקה עם סגנונות מוזיקה: אלקטרו, רוק ומוזיקה מקומית. הפסטיבל השנה יהיה בין התאריכים: 23.9 – 2.10 כך שיש המון זמן לבקר בו לפחות פעם אחת.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן

פסטיבל Tanjazz

כמו שאפשר להבין מהשם של הפסטיבל, זהו פסטיבל ג'אז שחל מדי שנה בעיר טנג'יר למשך 3 ימים. הפסטיבל כבר רץ במשך 23 שנה ומגיעים אליו מדי שנה קהל מקומי והמון תיירים שאוהבים את מוזיקת הג'אז והבלוז.

השנה הפסטיבל יהיה בתאריכים: 22.9 – 24.9.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן

מה לעשות במרוקו בספטמבר

מזג האוויר מתקרר מעט, השמש כבר פחות לוהטת וזהו זמן מצוין לטייל בחוץ, לשוטט בסמטאות השווקים והמדינה, לבקר במקומות היסטוריים, ללכת לאורך הטיילת בערי החוף ובכלל – להנות ממזג אוויר מצוין. מזג האוויר במרוקו בספטמבר הוא זמן מעולה לבקר במדינה.

אלו מכם שאוהבים טיולים בטבע, תוכלו להנות ממזג אוויר מושלם לצאת לטיולי הליכה בהרים או כל פעילות בחוץ. מזג האוויר הנעים מאפשר להנות ולא לסבול מחום מוגזם בהשוואה לאוגוסט או יולי.

הצעה נוספת היא להגיע לערי חופש ולהנות באמת ממזג אוויר מושלם מכיוון שבתקופה זו הרוחות נעימות יותר ויש הרבה יותר משבי רוח כך שתוכלו לשבת או לטייל לאורך החוף או להנות מאחת מהמסעדות על החוף.

ספטמבר במרוקו הוא אחד החודשים המומלצים ביותר להגיע ולבקר במדינה!

מקומות מומלצים לבקר במרוקו בספטמבר

אימילשיל

העיירה אימילשיל היא עיירה הררית קטנה ודי שקטה לאורך כל השנה. המקום מושלם לאוהבי טבע ומדי שנה הוא מארח את פסטיבל הכלולות השנתי של הקהילה הברברית. פסטיבל שאורך 3 ימים שמתמקד באהבה ובמציאת בן זוג לחיים. אם יתאפשר לכם להגיע לפסטיבל – מומלץ בחום!

בנוסף, קילומטר אחד צפונית לעיירה נמצא אגם טיסליט (Lake Tislit) שתוכלו ללכת בקרבתו ולהנות בחיק הטבע. מקום נוסף הוא העיירה אגודל (Agoudal) שנמצאת כשעה נסיעה ויש בה קסבה מהממת שכדאי לבקר.

בכלל, האיזור עצמו מושלם לאוהבי טבע ויש הרבה מה לראות וטרקים קטנים לעשות. תוכלו לטייל למפלי אגוני (Agouni waterfalls) ומערות אחיעם (Caves of achiam). המסלול של מערות אחיעם סלעי אבל תוכלו לבקר באגם תת קרקעי.

מקנס

העיר מקנס היא אחת מהערים הקיסריות של מרוקו והיא נמצאת במרחק של כשעה נסיעה דרום מזרח מעיר פס, והוקמה במאה ה-11 לספירה. העיר היא יעד מושלם לטיול יום מהעיר פס וביקור בשווקים ובמדינה העתיקה והיא יעד רגוע יותר ונינוח מפס.

במקנס תוכלו במוזיאון דאר ג'מאי (Dar Jamai Museum) שמציג שטיחים עתיקים מהמאה ה-14 של שבטים מהרי האטלס, דלתות מרהיבות וארכיטקטורה מהממת ואותנטית. מבנה המוזיאון מרהיב ביופיו ונבנה במאה ה-19.

מקנס ידועה גם בסוסים שלה. תוכלו לקחת מדריך רכיבה ותצאו לסיור של כמה שעות רכובים על סוס באיזורי הטבע של מקנס דרך ואדיות, נהרות והרים ותחוו את הטבע של מרוקו.

טנג'יר

עיר החוף טנג'יר היא יעד פופולרי מאד בקרב תיירים שמגיעים אליה דרך אירופה במעבורות בגלל שיש לעיר המון מה להציע ומזג אוויר מושלם לטייל בה.

במהלך היום תוכלו לבקר במוזיאונים שבעיר, בקסבה של טנג'יר ולאכול באחת מהמסעדות המצוינת שיש לעיר להציע. בשעות אחר הצהריים תוכלו לטייל בטנג'יר קורניש (Tangier Corniche) מתחת לחומות המדינה ולחוות נוף מרתק לכל אורך הדרך.

בסוף מסלול ההליכה, תגיעו לרחבה ענקית מלאה באנשים שיושבים במסעדות, ברים ומועדוני לילה. האיזור מתמלא חיים בשעות הלילה ולא כדאי לכם לפספס הגעה לשם.

טנג'יר ידועה בזכות בתי הקפה שלה. בית קפה מפורסם במיוחד נקרא: Cafe Hafa וביקרו בו מפורסמים רבים. ישראלים אוהבים קפה ואולי תמצאו כאן קפה שיחזיר אתכם בטעם שלו לרגע לארץ.

מזג האוויר בטנג'יר בספטמבר

לסיכום, מזג האוויר במרוקו בספטמבר מושלם למי שמחפשים טמפרטורות חום נורמליות ולא חום קיצוני. תיירים רבים מגיעים לבקר בתקופה זו ויש פסטיבלים מיוחדים ששווה לקחת אותם בחשבון בטיול שלכם.

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);