מזג האוויר במרוקו באפריל 2024

תוכן עניינים

האביב מגיע למרוקו. הימים נהיים חמים יותר וגם בשעות הערב מזג האוויר במרוקו באפריל הרבה יותר נעים. בין אם אתם מעוניינים בטיול במדבר הסהרה או להסתובב בשווקים של מרקש – חודש אפריל הוא זמן מצוין לטייל במרוקו.

לאט לאט התיירות במדינה מתחילה לעלות אך עדיין המקומות התיירותיים לא מפוצצים בתיירים. אם אתם כבר יודעים באיזה מלון או ריאד אתם רוצים לשהות – כדאי שתשריינו את ההזמנה שלכם מבעוד מועד.

במהלך חודש אפריל במרוקו יש אירוע אחד מרכזי: מרתון Des Sables המתיש והארוך. לא משנה מה תבחרו לעשות במדינה, אין ספק שלמרוקו יש המון מה להציע בחודש אפריל ובתכלס, לכל אורך עונות השנה.

מזג האוויר במרוקו באפריל

מזג האוויר במרוקו באפריל

האביב מגיע לשיאו במרוקו והימים נהיים חמים יותר. הטמפרטורה ברוב חלקי המדינה יכולה להגיע ל-24 מעלות לעומת איזורי החוף שם הטמפרטורות נעות בין 16 – 23 מעלות.
באיזור מרקש הטמפרטורות במהלך היום מגיעות ל-23 מעלות לעומת 12 מעלות בלילה.

הטמפרטורות צונחות כשהשמש שוקעת ומגיעות ל-12 מעלות ברוב המקומות. גם באיזור מדבר הסהרה קריר מאד בשעות הערב אפילו אם היה חם מאד במהלך היום.

אם אתם מתכננים להגיע לאיזורי הרי האטלס, אז דעו שחודש אפריל הוא החודש הגשום ביותר באיזור עם ממוצע גשמים של כ-35 מילימטר.

מה ללבוש במרוקו באפריל

מכיוון שהטמפרטורות עולות ויורדות במהלך היממה, מומלץ לקחת מספר בגדים חמים לשעות הערב הקרירות. יכולים להיות ימים חמים מאד, במיוחד בסהרה אך לקראת הערב יהיה קר מספיק בשביל ג'קט מחמם.

לאורך היום מזג האוויר חמים אז כדאי לקחת חולצות קצרות, מכנסיים קצרים או ארוכים. מומלץ לקחת בתיק איזה קפוצ'ון הוא חולצה ארוכה רק לעת הצורך. פרטי לבוש נוספים שכדאי לקחת בחשבון: משקפי שמש, נעליים נוחות או סנדלים וכובע.

פסטיבלים במרוקו באפריל

מרתון Des Sables - תאריכים: 1.5 - 21.4

זה לא בדיוק פסטיבל אלא יותר תחרות. מרתון Des Sables(מרתון החול) זהו מרתון מייגע באורך של 250 קילומטרים(!) לאורך מדבר הסהרה. אם אתם אוהבים לרוץ ומחפשים אתגר חדש – זה בהחלט אחד שכדאי להכיר.

מרתון Des Sables

מה לעשות במרוקו באפריל?

כשמבקרים את מרוקו באפריל כדאי לצפות לימים חמים וקרירים בערב. מדבר הסהרה למשל חם מאד במהלך היום בחודש אפריל אז אולי זה לא מקום רלוונטי למי שרגיש לחום. 

תוכלו לטייל באיזור הים התיכון או האוקיינוס האטלנטי שם האוויר נעים יותר ותוכלו להנות מאוכל טוב ומאחלה בריזה שמגיעה מהאוקיינוס. לא משנה באיזו עיר תבקרו – קחו לכם זמן לטייל בשווקים, בסמטאות של כל עיר ועיר ונסו להרגיש מקומיים קצת. זה כיף!

אם אתם רוצים להרגיש יותר את האותנטיות – תוכלו לבקר בכפרים במרוקו, שם החיים הרבה יותר פשוטים ורגועים. מחפשים המלצות למקומות מיוחדים ואותנטיים יותר?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

מקומות מומלצים לבקר במרוקו באפריל

טנג'יר

טנג'יר זו עיר נמל הממוקמת על הים התיכון והיא יעד פופולרי מאד לתיירים בעיקר בזכות החופים שלה, בתי המלון המפנקים והריאדים ואוכל מצוין. תיירים רבים מגיעים לטנג'יר מדי יום מספרד דרך המעבורת שמגיעה מספר פעמים במהלך היום.

כשתגיעו לעיר כדאי לבקר בקסבה של טנג'יר. תוכלו לקחת סיור מודרך או פשוט להשתמש בפלאפון בשביל לקבל קצת מידע ולנווט עם גוגל מאפ. כך או כך – מומלץ לבקר.

רוצים קצת תרבות? הגיעו למוזיאון אומנות ועתיקות של מרוקו, הידוע בשמו גם כ: "מוזיאון הקסבה". המוזיאון הוא מקום מעולה ללמוד על ההיסטוריה הענפה של טנג'יר ובכלל על האנשים במרוקו.

מקום מומלץ נוסף לביקור הוא: Ville Nouvelle שם תוכלו להתרשם מארכיטקטורה של המבנים שנבנו במאות ה-19 וה-20. 

מזג האוויר בטנג'יר באפריל נפלא והמון תיירים מגיעים לעיר אז כדאי שתעשו את ההזמנות שלכם מראש כדי שתוכלו לחוות את העיר במלואה.

ארשידיה

במרחק של שעתיים נסיעה צפונית ממרזוגה – שוכנת לה העיר ארשידיה. העיר נמצאת באיזור עמק הדרע-תפילאלת, עיר שקטה ונחמדה אך כדאי לדעת קצת ערבית כי רוב התושבים בה דוברים רק ערבית.

בדרך כלל, ארשידיה היא לא יעד תיירותי ולרוב עוצרים בה בדרך לאכול ולנוח. אם יש לכם קצת זמן ואתם רוצים להרגיש את העיר – תוכלו לבקר במוזיאון והגנים של Musee des Sources de Lalla Mimouna.

יש סיורי מדבר יפים סביב ארשידיה אם לא שבעתם מהמדבר העצום של מרוקו. אבל גם אם החלטתם לשוטט בעיר, תוכלו למצוא מספיק מקומות שדורשות צילום ומזכרת.

ארשידיה

מרזוגה

מרזוגה זהו כפר שקט באיזור הדרום מזרחי של המדינה הגובל עם אלג'יריה. מרזוגה ידוע כשער היציאה למדבר הסהרה ובייחוד לדיונות של ארג שבי.

במרזוגה תוכלו לבקר במוזיאון רכבי 4X4 לפני שאתם מגיעים לשווקים הקטנים בכפר שמוכרים מזכרות וכל מיני מוצרי עבודת יד. מקום משגע שחובה לבקר בו זהו האגם Dayet Srjii Salt שהמון ציפורים מקננות בו ובחודשי האביב מגיעות להקות אדירות של פלמינגו.

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);