מזג האוויר במרוקו ביוני 2024

תוכן עניינים

מזג האוויר במרוקו ביוני הוא חם אך עדיין לא לוהט. מזג האוויר לאורך החוף נעים יותר ועם רוחות שקצת עוזרות להתקרר מהשמש החמה שנמצאת ברוב השנה במרוקו.

בערים כמו רבאט וטנג'יר הטמפרטורות נעות בין 16 ל-27 מעלות. באיזור הרי האטלס הטמפרטורות מעט גבוהות יותר. באיזור הסהרה כמובן – הטמפרטורות גבוהות מאד לכן כדאי להיערך בהתאם.

מזג האוויר במרוקו ביוני

יוני מסמן את תחילתו של הקיץ החם והוא עדיין חודש שנורא נעים לטייל במרוקו בזמן זה. 
מזג האוויר במרוקו ביוני חם ונעים אך עדיין זה לא מזג האוויר של חודשי יולי-אוגוסט הלוהטים.

באיזורי חופי הים התיכון והאוקיינוס האטלנטי הטמפרטורות נעות בין 20 ל-25 מעלות עם אחלה בריזה מהאוקיינוס שתצנן אתכם קצת. בתוך הערים – זה כבר סיפור אחר.

ממוצע הטמפרטורות בערים כמו פס ומרקש נעות בקירוב בין 25 ל-35 מעלות צלזיוס. ברגע שהשמש שוקעת, הרבה יותר כיף להסתובב ולטייל. 

באיזורי ההרים הטמפטורות נמוכות יותר ביום ובלילה ואפילו אפשר למצוא שלג באיזור האטלס הגבוה שמבצבץ לו.

חודש יוני במרוקו הוא סימן לתחילתו של הקיץ ונדיר מאד שיהיה גשם עד לאיזור חודשי ספטמבר – אוקטובר. קחו איתכם הרבה מים כדי שלא תתייבשו.

מזג האוויר במרוקו ביוני

מה ללבוש במרוקו ביוני

יוני כאמור מסמל את תחילתו של הקיץ החם וזה הזמן להתלבש קצר. כדאי לקחת חולצות סופגות זיעה, ובגדים עם בד נעים וקליל ואם תרצו להגן על העור – אולי כדאי להביא חולצה ארוכה שתגן עליכם מפני השמש.

לנשים שבינינו – כאשר אתן מגיעות לבקר במרוקו, עליכן לזכור שזו מדינה מוסלמית שמרנית לכן צריך לכבד את המקומיים וכדאי להתלבש צנוע. אם אתן לא רוצות למשוך תשומת לב, כדאי לחשוף כמה שפחות. זה רלוונטי לאיזורים יותר מקומיים כמו השווקים ואיזורי המדינה.

יש המון מקומות בהן תוכלו להתלבש קצר וכאוות נפשכן כמו במועדונים, ברים ומסעדות אבל עדיף כמה שפחות באיזורי המדינה של כל עיר ועיר.

כדאי לקחת איתכם לטיול נעלי הליכה נוחות, סנדלים, כפכפים, שמלות קלילות, חולצות קצרות, טוניקות, משקפי שמש, כובע וקרם הגנה (חשוב!).

פסטיבלים במרוקו ביוני

פסטיבל פס (12-20 ליוני)

הפסטיבל אורך כ-9 ימים ומטרתו לחבר בין אנשים דרך מוסיקה בעיר פס שבמרוקו. הפסטיבל הוא שילוב של מוסיקה, סדנאות, ודיונים על שינויי האקלים, זכויות האדם והאזרח צדק חברתי ועוד כל מיני נושאים חשובים.

כל שנה "פסטיבל פס" מביא אומנים מכל הדתות: מוסלמים, נוצרים, יהודים, הינדו ועוד כדי שיופיעו על במה אחת ברוח הכבוד ההדדי ושיתוף פעולה. 

פסטיבל גנאווה (22-24 ליוני)

נחשב לאחד הפסטיבלים השנתיים הצפויים ביותר במרוקו, פסטיבל גנאווה מארח אומנים מכל רחבי העולם אך זוהי בעיקר חגיגה של מוזיקת ​​גנאווה, סגנון מוזיקה מרוקאי בהשראת מוזיקה ברברית, אפריקאית וערבית, ריקודים וטקסים דתיים.

מדי שנה, אלפים מכל רחבי המדינה מגיעים לאסווירה לפסטיבל שאורך 3 ימים ונהנים ממוזיקת גנאווה מגניבה עם הופעות מדי יום של להקות גנאווה יחד עם אומנים ממערב אפריקה. אם אתם אוהבים סגנונות מוזיקה מיוחדים – הפסטיבל הזה בדיוק בשבילכם!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

פסטיבל גנאווה באסווירה

פסטיבל Jazzablanca (22-24 ליוני)

מדי שנה, העיר קזבלנקה מארחת את פסטיבל Jazzablanca עם המון אומנים מקומיים ומרחבי העולם. זו השנה ה-16 של הפסטיבל ומציעה קונצרטים חיים, סדנאות ג'אז, מפגשים עם מוזיקאים ומצעדי רחוב ססגוניים.

הפסטיבל הוא לא רק מוזיקת ג'אז אלא גם פופ, רוק, בלוז ומוזיקה אלקטרונית. 

לפסטיבל השנה מגיעים אומנים מהשורה הראשונה אז שווה לבקר בקזבלנקה במיוחד בשביל הפסטיבל המטורף הזה!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

פסטיבל בקזבלנקה

מה לעשות במרוקו ביוני

הקיץ התחיל רשמית במרוקו ויש המון מה לעשות! יש המון פסטיבלים שציינו למעלה ואם אתם רוצים להיות בכולם – זה בהחלט אפשרי כי כל פסטיבל בתאריך אחר, כך שתוכלו להנות ממרוקו ועל הדרך להנות מפסטיבלי מוזיקה שיש למרוקו להציע.

לאלו שמחפשים לברוח מהחום – נסו להישאר קרובים לחוף הים ולהנות ממזג אוויר נעים עם משבי רוח מרעננים. נסו למלא את הימים שלכם באטרקציות שמשלבות מים והגיעו לאיזורי הרי האטלס הגבוהים שם הטמפרטורות נעימות יותר.

חודש יוני במרוקו מאד מתוייר וחשוב לקחת זאת בחשבון. נסו לסגור את ההזמנות שלכם מבעוד מועד ואל תמתינו לדקה ה-90 אם חשוב לכם להיות במקום מסוים.

תשהו בריאד יפהפה, לכו לבריכה מקומית או בבית המלון, תטיילו בטבע המשגע של מרוקו או תרכבו על סוסים לאורך החוף. יש המון מה לעשות במרוקו ביוני ואין ספק שזו הולכת להיות חוויה שלא תשכחו להרבה זמן.

מקומות מומלצים לבקר במרוקו ביוני

אסווירה

עיר הנמל אסווירה השוכנת לאורך האוקיינוס האטלנטי היא מקום מצוין לבקר בה בחודש יוני. אם תאריך ההגעה שלכם לעיר נופל על תאריך פסטיבל הגנאווה – כדאי מאד שתבקרו בפסטיבל כי זו חוויה אחרת! 

תוכלו לטייל במדינה ובקסבה של העיר ולשוטט בסמטאות העיר המיוחדת הזו. באסווירה יש המון אומנים שמוכרים מוצרי עבודת יד, שטיחים, פריטי אומנות ועוד. תוודאו שאתם מגיעים לאיזור הנמל לארוחת צהריים טובה ונוף יפהפה של האוקיינוס האטלנטי. 

יוני הוא זמן נהדר בשנה להירגע על החוף, והחוף באסווירה הוא לא רק שליו ושטוף שמש, אלא מקום מושלם להירגע ולהנות מהרגע. ואם אתם מוצאים את עצמכם מותשים מכל היום הזה, קחו טיול גמלים או סוסים על החוף.

פס

העיר העתיקה והמסתורית, פס, היא מקום מושלם לחוות את מרוקו בצורה האותנטית ביותר. העיר נמצאת במרחק של כ-170 קילומטרים מעיר הבירה רבאט והיא משלבת בתוכה את מרוקו הישנה והמודרנית בעיר אחת.

אם אתם מתכוונים להגיע לפס ביוני, כדאי שתבקרו ב-"פסטיבל פס" עליו הרחבנו למעלה. המדינה של פס, פס אל באלי, היא הגדולה ביותר בכל מרוקו והיא בית לאומנים שמוכרים את היצירות המהממות שלהם בכל רחבי המדינה.

כמובן, איך אפשר בלי המלאח של העיר, הלא זהו הרובע היהודי בו חיו אלפי יהודים משנת 1438. תוכלו לבקר בבית הקברות היהודי, מוזיאון Dar Batha ולחוות את הרובע היהודי כאילו חזרתם בזמן.

חוויה מומלצת בפס ובכלל בכל מדינה שתבקרו בה במרוקו – זהו ביקור בחמאם. החמאם המרוקאי זו אטרקציה שחייב להתנסות בה וזה פשוט תענוג!

מרקש

אחת הערים הפופולריות ביותר במרוקו, הלא היא מרקש. העיר שלעולם לא נחה ויש בה תמיד מה לעשות! מסעדות, ברים, מועדונים ופסטיבלי מוזיקה עם אומנים מכל העולם – במרקש לא משעמם. 

החום במרקש יכול להיות בלתי נסבל בשעות היום, בעיקר בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט כך שאם תרצו לברוח קצת מהחום תוכלו לבקר בגנים של מלון לה ממוניה. הגנים נבנו במאה ה-18 כמתנת חתונה של הסולטן לבנו מולאי מאמון. הגנים מלאים בפרחים, עצי תפוז וזית וזהו מקום מדהים ביופיו.

אם בא לכם להתקרר כמה שיותר מהר – פשוט קפצו לבריכה!

מרקש ביוני

אומנם אנחנו עדיין לא בחום יולי אוגוסט אבל מזג האוויר במרוקו ביוני מתחיל להתחמם וצריך לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים לטייל במהלך היום במדינה.

אטרקציות מסוימות יהיו מתוירות יותר וכדאי לקנות כרטיסים מראש למקומות. אל תוותרו על המקומות שציינו כאן למעלה ומומלץ בחום רב להיות באחד הפסטיבלים אם התאריכים שלכם בטיול מסתדרים.

חודש יוני במרוקו הוא חודש נפלא, גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינת כמו האטרקציות והפעילויות שאפשר לעשות. וכמו תמיד – מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשאול  לגבי הטיול שלכם ונשמח לעזור.

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);