מזג האוויר במרוקו בפברואר 2024

תוכן עניינים

אם אתם מעוניינים בביקור במדבר הסהרה או בערים הקיסריות של מרוקו מבלי המון תיירים סביבכם – מזג האוויר במרוקו בפברואר הוא נוח וזהו זמן טוב לבקר במדינה.

חלק מהיתרונות מביקור בחודש פברואר זה כמות מועטה של תיירים. כמו כן, מחירי טיסות, מלונות וריאדים כנראה יהיו נמוכים קצת לעומת חודשי הקיץ. במידה ואתם סוגרים סיורים מודרכים עם קבוצות, כנראה שיהיה לכם הרבה יותר זמן שיחה עם המדריך אחד על אחד.

חשוב לזכור שאומנם הטמפרטורות במהלך היום גבוהות יחסית ומזג האוויר חמים – במהלך הערב הטמפרטורות צונחות מהר. יחד עם זאת, כל עוד אתם מגיעים מוכנים עם פרטי לבוש שיעזרו לכם עם הקור, חודש פברואר הוא אחלה זמן לבקר במרוקו.

מזג האוויר במרוקו בפברואר

מזג האוויר במרוקו בפברואר

במהלך חודש פברואר, מזג האוויר באיזורים הדרומיים  של מרוקו חמימם יותר. הטמפרטורות נעות בסביבות
20 – 10 מעלות תלוי באיזור שאתם נמצאים בו. בחודש פברואר יש פחות גשמים לעומת חודש ינואר.

ימים שמשיים ירגישו נעים וחמימים, אך כאשר השמש תרד הטמפרטורות צונחות ונהיה קר יותר, מן הסתם אנחנו עדיין בחורף. באיזורי קו החוף והמדבריות חמים יותר לעומת האיזורים ההרריים במדינה שם הטמפרטורות יורדות מתחת ל-8 מעלות צלזיוס, וישנה אפשרות של שלג.

מה ללבוש במרוקו בפברואר

אם החלטתם שהזמן שלכם במרוקו הוא בחודש פברואר כדאי שתגיעו מוכנים עם לבוש מתאים. במהלך היום כאשר השמש זורחת תוכלו להנות מלבישת חולצה קצרה ומכנסיים קצרים ואפילו בגד ים בבריכה של המלון.

במקרה ואתם יוצאים החוצה לטייל בעיר, כדאי שתקחו איתכם כמה שכבות של בגדים כי בשעות אחר-הצהריים כשהשמש שוקעת, הטמפרטורות צונחות וזה הזמן ללבוש משהו חם.

כאשר תארזו את המזוודה שלכם, קחו בחשבון את נושא משקל המזוודה והשתדלו פרטי לבוש הכרחיים וקלים בלבד. כדאי לקחת קפוצ'ון וג'קט מחמם לשעות הערב.

חישבו על המסלול שתהיו בו במרוקו, ישנם מקומות שקר בהם יותר כמו הרי האטלס אז קחו זאת בחשבון.

פסטיבלים במרוקו בפברואר

השבוע השני של פברואר

בערך כ-250 קילומטר מאגדיר, שוכנת לה העיירה המהממת תפראוט (Tafraoute). במהלך השבוע השני של פברואר, העיירה חוגגת את הפריחה של השקדים. תוכלו להנות מאוכל ברברי מקומי, הופעות חיות ומוזיקה מקומית. אם אתם באיזור כדאי מאד להגיע לבקר במקום כי זו חוויה אותנטית ומיוחדת.

מה לעשות במרוקו בפברואר

כל עוד מזג האוויר במרוקו בפברואר מתחמם לו, לטייל במרוקו נעשה נעים וכיף יותר. הימים נהיים חמים ונעימים יותר, אך בשעות הערב עדיין קריר אז הקפידו להתלבש בהתאם.

אם אתם אוהבים את הים, איזור האוקיינוס האטלנטי הוא מקום נחמד לטייל בו ולהרגיש את הבריזות של האוקיינוס. איזור האוקיינוס האטלנטי נעים יותר מאיזור הים התיכון בחודש פברואר.

השוק הגדול במרקש הוא מקום שכדאי לכם לקחת בחשבון גם כן. תוכלו להעביר שם יום שלם בו תשתו משקאות טעימים, אוכל טוב, מוצרים ומזכרות לקנייה. יש בשוק הזה הכל.
אם מעניין אתכם סקי במרוקו, חודש פברואר הוא כנראה החודש האחרון שבו תוכלו לעשות זאת.

חודש פברואר הוא גם כנראה הזמן הטוב ביותר להיות במדבר הסהרה. מזג האוויר במרוקו בפברואר יכול להיות קריר אך באיזור מדבר הסהרה הטמפרטורות גבוהות ועדיין אפשר להנות משמש טובה.
אין כמו לעמוד ולהסתכל למרחקים של הדיונות האינסופיות של מדבר הסהרה.

מקומות מומלצים לבקר במרוקו בפברואר

תפראוט Tafraoute

העיירה המהממת, תפראוט, ממוקמת כ-250 קילומטר מהעיר אגדיר ותצטרכו לנסוע הרבה כדי להגיע לשם, לפעמים בדרכי עפר. אם אתם במרוקו בחודש פברואר, מומלץ מאד להגיע לתפראוט.

השתדלו להגיע בשבוע השני של פברואר כדי לחוות את פסטיבל פריחת השקדים בעיירה.

אם אתם מחפשים קצת אדרנלין, תוכלו לשכור אופניים ומדריך מקומי ורכבו מתפראוט עד לעיירה טיזניט (Tiznit). שם יתגלו אליכם מראות מרהיבים ביופיים. תוכלו לראות את הסלעים הכחולים שנצבעו על-ידי האמן הבלגי ז'אן וראם.

מחפשים משהו טעים לאכול? מסעדת La Kasbah מומלצת מאד בתפראוט והיא מגישה אוכל מסורתי טעים מאד. בעיירה תוכלו למצוא גם קיוסקים ומאפיות עם אוכל סטנדרטי וטעים.

העיירה Tafraoute

אגדיר

אגדיר התוססת נחשבת כבירת הדרום ונמל דייג באיזור זה. העיר ידועה בזכות חופיה היפים ומזג האוויר המעולה, אך עדיין בחודש פברואר עדיין קריר בשעות הערב.

תוכלו לבקר במוזיאון האמזירי בעיר ולחוות אומנות אמזירית שהגיעה מהאיזורים סביב אגדיר ומאגדיר עצמה. לאחר הסיור במוזיאון, תוכלו לבחור באחת מהמסעדות הטעימות שנמצאות מחוץ למוזיאון.

איזור הקורניש (Corniche) הוא איזור מאד פופולרי בחודשי הקיץ וגדוש במבקרים, אך בחודש פברואר כמות המבקרים פחותה בהרבה אז יכול להיות שתיתקלו בחנויות ומסעדות סגורות.

מקום נוסף שכדאי מאד שתקחו בחשבון כאשר אתם מבקרים באגדיר זו המדינה של העיר. כל העיר נחרבה בשנת 1960 בעקבות רעידת אדמה שפקדה את העיר, כולל המדינה.

אגדיר פברואר

אסווירה

אסווירה היא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר לאנשים שאוהבים אומנות ומעט שלווה. לעיר יש חופים מהממים ומדינה יפה לא פחות. לאסווירה יש המון מה להציע!

אם אתם חובבי היסטוריה תוכלו לבקר במוזיאון סידי מוחמד בן עבדאללה בו תוכלו להתרשם ממגוון תכשיטים, נשקים וכלים מהתקופה הפרהיסטורית עד לתקופה הרומית.

מזג האוויר באסווירה בפברואר הוא די נוח אבל כדאי שתדעו שהמים די קרים במידה ותכננתם לשחות בחוף.

קראו עוד: אסווירה מוגדור: עיירת חוף מרתקת | כל מה שצריך לדעת

אסווירה בפברואר

וורזאזאת

אם הטיול שלכם במרוקו מאפשר זאת, ביקור במדבר הסהרה הוא בגדר חובה. ואין טיול למדבר הסהרה מבלי לעצור בעיר שנקראת: "הוליווד של מרוקו" – הלא היא וורזאזאת.

כאשר תגיעו לוורזאזאת תוכלו לבקר במוזיאון הסינמה של וורזאזאת שם תלמדו איך העיר נהפכה לעיר הסרטים של הוליווד. במוזיאון תלמדו על הסרט "לורנס איש ערב" ואיך תעשיית הסרטים התפתחה בעיר.

אטרקציה נוספת בעיר היא ביקור בסטודיו אטלס. בסיור במקום תוכלו לבקר בסטים של סרטים מפורסמים כמו: "גלדיאטור" ו-"קליאופטרה". אז אם יש לכם זמן, כדאי להיכנס ולבקר במקום.

וורזאזאת בפברואר

פברואר הוא חודש מעולה לבקר במרוקו. מזג האוויר במרוקו בפברואר די נעים ונוח ותוכלו להנות מימים מלאי שמש ולטייל בחוץ, להנות מאטרקציות וכשהשמש שוקעת להיכנס אל אחת מני המסעדות בעיר שתבקרו בה. היתרון בתקופה זו היא שהתיירות לא בשיאה כך שאין תורים בחלק מהמקומות. 

פוסטים מובחרים

רוצים מידע על טיולים במרוקו? השאירו פרטים!

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.

הדרך למרוקו מתחילה כאן!

מלאו את כל הטופס כדי שנוכל לתכנן לכם את הטיול בהתאם.
דילוג לתוכן setTimeout(function(){ }, 3000);